Rândurile de roșii erau plantate chiar la intrare în grădină. Mergeai cu ligheanul gol și te întorceai cu el plin. Roșii galbene, roz, rotunde sau lunguiețe. Le tăiai mărunt, adăugai ceapă, ulei, sare și farfuria se umplea de gust. Roșiile slobozeau zeama lor dulce-acrișoară în care înmuiai cu pâine proaspătă. Un prânz de vară la umbra nucului din ogradă – așa scrie pe una dintre broșurile pe care le primeasc pe parcursul zilei pasagerii unor curse de zbor pe Aeroportul Internațional Chișinău. Îndemnul este de a gusta din Republica Moldova și de a urmări documentarul „Flavours” disponibil pe Netflix pentru a ne cunoaște țara.
Mai multe imagini au fost trimise pe adresa redacției Realitatea.md cu aceste cărțulii promoționale, inițiativa aparținând Agenției de Investiții.
Amintim că Agenția lansase campania „Produs în Moldova. Pentru toată lumea” pentru perioada 1 decembrie și până la finalul anului. Pasagerii care tranzitează aeroporturile London Stansted, Milan Malpensa, Berlin Brandenburg, Warsaw Chopin și Aeroportul Internațional Chișinău pot descoperi Republica Moldova prin bannere dedicate promovării exporturilor. Campania are drept obiectiv creșterea vizibilității produselor și serviciilor moldovenești pe piețele externe și consolidarea poziționării Republicii Moldova ca țară exportatoare competitivă, cu o ofertă diversificată și orientată spre calitate. Cu o zi înainte, în cadrul aceleiași campanii, pasagerii din Amsterdam, Düsseldorf și Paris au primit în dar o sticlă de spumant moldovenesc și o felicitare cu mesaj de bun venit în Republica Moldova.
„Flavours of the Republic of Moldova”, ca parte a ultimului sezon „Flavours of Romania”, este pe Netflix din 24 septembrie 2025. Cinefilii pot descoperi nu doar vinurile premiate și gastronomia tradițională, ci și peisajele pitorești, cramele istorice, traseele vitivinicole, precum și comunitățile locale care păstrează vii tradițiile și valorile culturale.
[bzplayer youtube=”https://www.youtube.com/watch?v=9IA6cOZfCW4″ muted=”false”]
Proiectul a fost implimentat de Asociatia Nationala pentru Turism Receptor si Intern (ANTRIM), cu suportul financiar al Ukraine-Moldova American Enterprise Fund, în colaborare cu Ministerul Culturii al Republicii Moldova și a partenerilor Château Purcari, maib, Oficiul Național al Viei și Vinului și Oficiul Național al Turismului, care au susținut promovarea țării ca destinație turistică la nivel internațional.
Pentru cele mai importante știri, abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM
Articolul FOTO Gustă din Republica Moldova! Pasagerii unor curse de zbor au primit broșuri comestibile apare prima dată în Realitatea.md.
MAI MULT REALITATEA
