The elevator that fell in the CFR Palace had been overhauled the day before

Representatives of the institution reported that, during Wednesday, major overhaul works were carried out on the elevator in question, with the traction cables being completely replaced. Also, the lifting installation had all the technical checks up to date, including the operating authorization issued by ISCIR, being considered safe for operation, according to the regulations in force.

After the incident, the institution’s management decided to immediately stop all the elevators in the CFR Palace, for additional detailed checks.

In addition, General Director Vlad Secăreanu urgently summoned the management and specialists of the company that maintains the elevators to the institution’s headquarters. They must provide explanations regarding how the work was done on Wednesday and participate in the technical expertise.

„The safety of employees and visitors to the CFR Palace is our priority. Although the equipment had all the legal ISCIR approvals and the cables had just been changed, such an incident is unacceptable. We will go all the way with the investigation. If a human or execution error is found on the part of the maintenance company, we will apply the most drastic legal and contractual measures,” General Director Vlad Secăreanu said.

Sources: The elevator was recently repaired

Work was carried out on the elevator that fell at the Ministry of Transport the day before the incident, when its cables were supposedly changed, sources told Mediafax.

There were seven people in the elevator. According to sources, two of those in the elevator are CNAIR employees: a man and a woman.

The man was transported to the Military Hospital with multiple fractures and is in serious condition, the same sources claim. The woman suffered minor injuries, and the other five people in the elevator had a panic attack.

The elevator is a German KRONE model, according to Mediafax sources. Investigators are to determine whether work done the day before, including changing cables, has any connection to the incident.

Authorities are conducting checks to determine how the accident occurred and whether all maintenance and safety procedures were followed.

The post The elevator that fell in the CFR Palace had been overhauled the day before first appeared on Nexta.ro.

MAI MULT NEXTA.RO

ULTIMA ORĂ

Unele acte de studii vor avea cod QR din anul școlar 2026-2027. Guvernul a aprobat măsura

Guvernul a aprobat joi, prin hotărâre, introducerea unui cod...

Programul Rabla, aprobat cu 100 milioane lei mai mult

Programul Rabla pentru persoane fizice va avea un buget...

Unele acte de studii vor avea cod QR din anul școlar 2026-2027. Guvernul a aprobat măsura

Guvernul a aprobat joi, prin hotărâre, introducerea unui cod...

Schimbări la „Casa Verde”: Baterii pentru stocarea energiei și noi vouchere pentru fotovoltaice

Potrivit acesteia, viitorul program „Casa Verde Baterii” nu va...

Programul Rabla, aprobat cu 100 milioane lei mai mult

Programul Rabla pentru persoane fizice va avea un buget...

Schimbări la „Casa Verde”: Baterii pentru stocarea energiei și noi vouchere pentru fotovoltaice

Potrivit acesteia, viitorul program „Casa Verde Baterii” nu va...

ULTIMA ORĂ

MMPS a lansat Ghidul profesional de intervenție psihologică în cazurile de violență în familie

Ministerul Muncii și Protecției Sociale (MMPS) a lansat astăzi Ghidul profesional de intervenție psihologică, elaborat pentru specialiștii care oferă suport victimelor violenței în familie. Evenimentul...

Împreună cu toți deputații din opoziție, Renato Usatîi a cerut mai mult respect și mai puține restricții în Parlament: „Сetățenii așteaptă soluții și rezultate,...

Liderul fracțiunii Partidului Nostru, Renato Usatîi, a criticat practicile de cenzură din actualul legislativ, într-o declarație comună a opoziției parlamentare, făcută după ce microfonul...

Important

MMPS a lansat Ghidul profesional de intervenție psihologică în cazurile de violență în familie

Ministerul Muncii și Protecției Sociale (MMPS) a lansat astăzi Ghidul profesional de intervenție psihologică, elaborat pentru specialiștii care oferă suport victimelor violenței în familie. Evenimentul a reunit psihologi din cadrul structurilor teritoriale de asiste...

Igor Grosu avertizează după decretul lui Putin: „Rusia vrea să suplinească pierderile de pe front”

Președintele Parlamentului, Igor Grosu, a criticat decizia Federației Ruse de a facilita acordarea cetățeniei ruse locuitorilor din regiunea transnistreană, afirmând că Moscova încearcă să acopere lipsa de oameni pentru războiul din Ucraina și să transmită...

Eurovision 2027 riscă noi boicoturi: Mai multe țări ezită să participe după controversele provocate de Israel

După ediția din 2026 de la Viena, marcată de boicoturi și proteste, nimeni nu știe cu certitudine dacă toți invitații vor fi prezenți la următorul concurs, care va avea loc în Bulgaria, scrie presa română.

Noi alerte de drone în Letonia pentru a treia zi la rând

Pentru a treia zi consecutivă, Letonia a emis o alertă de raid aerian la granița cu Rusia și Belarus. În dimineața zilei de 21 mai, armata letonă a avertizat locuitorii din trei regiuni ale țării cu privire la o posibilă amenințare aeriană. Autoritățile militare au precizat că monitorizează permanent spațiul aerian împreună cu aliații NATO și au consolidat măsurile de apărare în apropierea frontierei estice. „Împreună cu aliații noștri NATO, monitorizăm constant...

Unele acte de studii vor avea cod QR din anul școlar 2026-2027. Guvernul a aprobat măsura

Guvernul a aprobat joi, prin hotărâre, introducerea unui cod QR pe unele acte de studii pentru învăţământul preuniversitar, măsură care se va aplica din anul şcolar 2026-2027, a declarat purtătorul de cuvânt al Executivului, Ioana Dogioiu.The post Unele acte de studii vor avea cod QR din anul școlar 2026-2027. Guvernul a aprobat măsura first appeared on Nexta.ro.

Unele acte de studii vor avea cod QR din anul școlar 2026-2027. Guvernul a aprobat măsura

Guvernul a aprobat joi, prin hotărâre, introducerea unui cod QR pe unele acte de studii pentru învăţământul preuniversitar, măsură care se va aplica din anul şcolar 2026-2027, a declarat purtătorul de cuvânt al Executivului, Ioana Dogioiu.The post Unele acte de studii vor avea cod QR din anul școlar 2026-2027. Guvernul a aprobat măsura first appeared on Nexta.ro.

Programul Rabla, aprobat cu 100 milioane lei mai mult

Programul Rabla pentru persoane fizice va avea un buget de 300 milioane lei, cu 100 milioane mai mult decât anul trecut, și ar putea impune restricții privind originea mașinilor, fabricate sau asamblate în Europa sau state care au convenții cu UE.The post Programul Rabla, aprobat cu 100 milioane lei mai mult first appeared on Nexta.ro.