The elevator that fell in the CFR Palace had been overhauled the day before

Representatives of the institution reported that, during Wednesday, major overhaul works were carried out on the elevator in question, with the traction cables being completely replaced. Also, the lifting installation had all the technical checks up to date, including the operating authorization issued by ISCIR, being considered safe for operation, according to the regulations in force.

After the incident, the institution’s management decided to immediately stop all the elevators in the CFR Palace, for additional detailed checks.

In addition, General Director Vlad Secăreanu urgently summoned the management and specialists of the company that maintains the elevators to the institution’s headquarters. They must provide explanations regarding how the work was done on Wednesday and participate in the technical expertise.

„The safety of employees and visitors to the CFR Palace is our priority. Although the equipment had all the legal ISCIR approvals and the cables had just been changed, such an incident is unacceptable. We will go all the way with the investigation. If a human or execution error is found on the part of the maintenance company, we will apply the most drastic legal and contractual measures,” General Director Vlad Secăreanu said.

Sources: The elevator was recently repaired

Work was carried out on the elevator that fell at the Ministry of Transport the day before the incident, when its cables were supposedly changed, sources told Mediafax.

There were seven people in the elevator. According to sources, two of those in the elevator are CNAIR employees: a man and a woman.

The man was transported to the Military Hospital with multiple fractures and is in serious condition, the same sources claim. The woman suffered minor injuries, and the other five people in the elevator had a panic attack.

The elevator is a German KRONE model, according to Mediafax sources. Investigators are to determine whether work done the day before, including changing cables, has any connection to the incident.

Authorities are conducting checks to determine how the accident occurred and whether all maintenance and safety procedures were followed.

The post The elevator that fell in the CFR Palace had been overhauled the day before first appeared on Nexta.ro.

MAI MULT NEXTA.RO

ULTIMA ORĂ

ULTIMA ORĂ

Oana Gheorghiu declanșează verificări la AAAS: „Statul nu știe ce administrează și ce are de recuperat”

Viceprim-ministrul Oana Gheorghiu a anunţat joi că a solicitat verificări din partea Corpului de Control al premierului asupra activităţii Autorităţii pentru Administrarea Activelor Statului (AAAS).The...

Împreună cu toți deputații din opoziție, Renato Usatîi a cerut mai mult respect și mai puține restricții în Parlament: „Сetățenii așteaptă soluții și rezultate,...

Liderul fracțiunii Partidului Nostru, Renato Usatîi, a criticat practicile de cenzură din actualul legislativ, într-o declarație comună a opoziției parlamentare, făcută după ce microfonul...

Important

Oana Gheorghiu declanșează verificări la AAAS: „Statul nu știe ce administrează și ce are de recuperat”

Viceprim-ministrul Oana Gheorghiu a anunţat joi că a solicitat verificări din partea Corpului de Control al premierului asupra activităţii Autorităţii pentru Administrarea Activelor Statului (AAAS).The post Oana Gheorghiu declanșează verificări la AAAS: „Statul nu știe ce administrează și ce are de recuperat” first appeared on Nexta.ro.

Oana Gheorghiu declanșează verificări la AAAS: „Statul nu știe ce administrează și ce are de recuperat”

Viceprim-ministrul Oana Gheorghiu a anunţat joi că a solicitat verificări din partea Corpului de Control al premierului asupra activităţii Autorităţii pentru Administrarea Activelor Statului (AAAS).The post Oana Gheorghiu declanșează verificări la AAAS: „Statul nu știe ce administrează și ce are de recuperat” first appeared on Nexta.ro.

Oana Gheorghiu declanșează verificări la AAAS: „Statul nu știe ce administrează și ce are de recuperat”

Viceprim-ministrul Oana Gheorghiu a anunţat joi că a solicitat verificări din partea Corpului de Control al premierului asupra activităţii Autorităţii pentru Administrarea Activelor Statului (AAAS).The post Oana Gheorghiu declanșează verificări la AAAS: „Statul nu știe ce administrează și ce are de recuperat” first appeared on Nexta.ro.

A doua „autopsie” a lui Michael Jackson. Netflix lansează un documentar exploziv despre procesul lui „Jacko” din 2005

Netflix va lansa în curând un documentar controversat despre Michael Jackson, care se va concentra asupra procesului starului pop din 2005. „Michael”, filmul regizat de Antoine Fuqua, a avut un succes răsunător, dar nu a prezentat întreaga biografie a starului muzicii pop Michael Jackson, scrie larazon.es. Producția s-a lovit de intervenția dură a rudelor lui Michael, astfel încât viziunea regizorului și scenaristului au fost compromise. Astfel, filmul nu a cuprins și acuzațiile...

A doua „autopsie” a lui Michael Jackson. Netflix lansează un documentar exploziv despre procesul lui „Jacko” din 2005

Netflix va lansa în curând un documentar controversat despre Michael Jackson, care se va concentra asupra procesului starului pop din 2005. „Michael”, filmul regizat de Antoine Fuqua, a avut un succes răsunător, dar nu a prezentat întreaga biografie a starului muzicii pop Michael Jackson, scrie larazon.es. Producția s-a lovit de intervenția dură a rudelor lui Michael, astfel încât viziunea regizorului și scenaristului au fost compromise. Astfel, filmul nu a cuprins și acuzațiile...

A doua „autopsie” a lui Michael Jackson. Netflix lansează un documentar exploziv despre procesul lui „Jacko” din 2005

Netflix va lansa în curând un documentar controversat despre Michael Jackson, care se va concentra asupra procesului starului pop din 2005. „Michael”, filmul regizat de Antoine Fuqua, a avut un succes răsunător, dar nu a prezentat întreaga biografie a starului muzicii pop Michael Jackson, scrie larazon.es. Producția s-a lovit de intervenția dură a rudelor lui Michael, astfel încât viziunea regizorului și scenaristului au fost compromise. Astfel, filmul nu a cuprins și acuzațiile...

A doua „autopsie” a lui Michael Jackson. Netflix lansează un documentar exploziv despre procesul lui „Jacko” din 2005

Netflix va lansa în curând un documentar controversat despre Michael Jackson, care se va concentra asupra procesului starului pop din 2005. „Michael”, filmul regizat de Antoine Fuqua, a avut un succes răsunător, dar nu a prezentat întreaga biografie a starului muzicii pop Michael Jackson, scrie larazon.es. Producția s-a lovit de intervenția dură a rudelor lui Michael, astfel încât viziunea regizorului și scenaristului au fost compromise. Astfel, filmul nu a cuprins și acuzațiile...